Wil je op de hoogte blijven van onze actuele ontwikkelingen? Hieronder een greep uit de persberichten die over ons verschenen zijn:
Vier Tilburgse ondernemingen sieren in het seizoen 2022-2023 het wedstrijdshirt van Willem II. Tricorp Workwear, Max ICT, AVEC en FIER Bemiddeling zijn dit seizoen, verdeeld over de vier periodes in de Eerste Divisie, de periodepartners. Ieder bedrijf staat negen à tien wedstrijden op de voorzijde van de shirts.
Avec ondersteunt een groot aantal goede doelen. Waar we kunnen helpen, doen we dat graag. Natuurlijk hebben we een donatie gedaan aan GIRO 555 voor de slachtoffers van de oorlog in de Oekraïne.
De BOV-Trofee 2019 is een prooi geworden voor het Tilburgse Avec van Stefan Lanslots. Dit jaar vierde de BOV-trofee met het thema ‘Een toekomst met historie’ haar 20-jarig jubileum in Theaters Tilburg. Binnen dit thema werd de ondernemersvisie van Lanslots door de vooraanstaande vakjury net verkozen boven die van Ron Haans en Koen Wouters van First Impression (Tilburg) en boven die van Bert van Loon van WeedControl (Waalwijk).
TILBURG - Voor het Veemarktkwartier zat er lang een kink in de kabel, maar Tilburgs creatieve cluster bij de Heuvelse kerk wordt nu afgerond. Mede dankzij Avec dat er, drie jaar na de komst, al een derde gebouw nodig heeft. ,,Hier wordt een successtory geschreven.”
Stephan Jongerius27-11-18, 07:00
BOV staat voor Beste Ondernemers Visie. De organisatie is in handen van de Junior Kamer Hart van Brabant. Zoals de naam al zegt, wordt gezocht naar de beste ondernemer.
AVEC is na Interpolis de tweede maatschappelijke partner van Willem II Betrokken. Voor het Tilburgse bedrijf, dat handelt in hobbyproducten, zijn Willem II en maatschappelijke verantwoord ondernemen een ‘perfect match’.
Willem II laat zondag een bus naar de Kuip rijden waarin 47 jongeren plaats nemen die zich normaal gesproken geen bekerfinale kunnen veroorloven. Het initiatief is afkomstig van Willem II Betrokken, ContourdeTwern en het Tilburgse Elftal tegen Armoede.
Vrij 5 apr: Hoppa, mooi een-tweetje in het Veemarktkwartier. Bij de Vincentshop snakken ze naar hippe/mooie tweedehandskleding, de jonge kwartiermakers in het gebied besloten massaal hun kledingkasten leeg te ruimen.